قهرمانی استقلال در کتاب رکوردهای گینس

June 18, 2008 at 8:13 am 1 comment

این روز ها بیشتر سرگرم امتحانات هستم و خیلی کم می تونم نت بیام. به هر حال دانشگاهه تهران دیگه، امتحاناش هم شوخی بردار نیست مخصوصا تو رشته ما ! امروز یه فرصتی پیش اومد واسه همین گفتم غنیمت بشمرم.

استقلال به هر حال قهرمان شد و تنها ناراحتی من از قهرمانی استقلال این بود که قلعه نوعی مربی اشه و بد تر اینکه قلعه نویی در این قهرمانی اصلا نقشی نداشت اما قهرمانی به اسم اون نوشته میشه. از جالب ترین نکات این سری مسابقات این بود که دو تیم فینالیست هیچ کدوم جز 12 تیم برتر لیگ نبودن . از طرفی اگر استقلال بازی رو به پنالتی می کشوند اسم استقلال رو در کتاب رکوردهای گینس ثبت می کردند چون تنها تیمی در تاریخ لقب می گرفت که با 4 تساوی و 4 سری ضربات پنالتی متوالی قهرمان شده البته فکر کنم همین الان هم اسمش تو گینس ثبت شده باشه.

استقلال پرسپولیس سپاهان صبا باتری 4 نماینده ایران در جام باشگاه های آسیا هستند و من از همین الان به این تیم ها به عنوان نمایندگان ایران تو آسیا خیلی امیدوارم. ببینیم فرجام کار چه میشه! از اینکه پرسپولیس و استقلال هر دو در جام باشگاه ها حضور دارند فکر کنم همه راضی شده باشند.

Entry filed under: ورزشی, روزانه. Tags: .

استیل آذین پر، سپاهان نوین ، سپاهان نوین تر کارتون ها مایک

1 Comment Add your own

  • 1. A.H.B  |  June 22, 2008 at 10:14 am

    Boro jamesh kon,
    to in oza felan berin teametun ro jam konid !!!!!!!!

    Reply

Leave a Reply

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

June 2008
M T W T F S S
« May   Aug »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Most Recent Posts


