فوتبالیست ها

August 29, 2009 at 5:27 pm 5 comments

وقتی بعد از بیشتر از یک سال به بلاگم سر زدم و دیدم بلاگی که هیچ مطلبی تو این مدت توش نوشته نمی شد ماهی این قدر بازدید داشته خیلی تعجب کردم…وقتی علت رو پیگیر شدم دیدم دلیلش پستی بوده که در مورد بازی فوتبالیست ها نوشته بودم…. لینکی که برای دانلودش داده بودم…متاسفانه اون لینک دیگه کار نمیکنه و من هم هیچ نسخه ای از روش برای خودم نگه نداشتم و در حقیقت بازی گم و گور شد اما به خاطر این که این همه طرفدار داشته بازی و این همه کامنتی که میانگین روزی یه دونه گذاشته می شده قول میدم که بگردم و دانلود بازی رو پیدا کنم و براتون بذارم…

وای که من چه خاطرات زیادی با این بازی داشتم…شب و روز بازی میکردم و وقتی بعد از سال ها نسخه میکرو مخصوص پلی استیشن رو پیدا کرده بودم انگار دنیا رو بهم داده بودند…تا اینکه پارسال نسخه میکرو مخصوص کامپیوتر رو پیدا کردم و این پست رو واسه همین گذاشتم..حالا در هر صورت من میگردم و یه نسخه پیدا می کنم تا هم خودم و هم شما یه حالی کنید

Entry filed under: نوستالژی, ورزشی, کارتون, دانلود, روزانه. Tags: .

دوباره ورد پرس دانلود فوتبالیست ها ، قسمت سوم

5 Comments Add your own

  • 1. saman  |  August 30, 2009 at 8:51 pm

    i love IT

    Reply
  • 2. sepehrs  |  October 18, 2009 at 3:23 pm

    tehran

    Reply
  • 3. sepehrs  |  October 18, 2009 at 3:23 pm

    iran

    Reply
  • 4. sepehrs  |  October 18, 2009 at 3:24 pm

    bazi fotbalistaro mikham

    Reply
  • 5. sepehrs  |  October 18, 2009 at 3:24 pm

    1365

    Reply

Leave a Reply

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendar

August 2009
M T W T F S S
« Jun   Sep »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Most Recent Posts


